Στα Δωδεκάνησα συνεχίζει την περιοδεία του και την ερχόμενη εβδομάδα ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής, Νίκος Ανδρουλάκης.
Τη Δευτέρα 29 Ιουνίου στις 14:30 ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ θα επισκεφθεί τον Λόχο Εθνοφυλακής «Κασιωτών Αγωνιστών». Στις 19:00 θα έχει συνάντηση με φορείς της Κάσου στο κέντρο νεότητας «Γιάννης Μαρίνος».
Την Τρίτη 30 Ιουνίου στις 11:00 θα περιοδεύσει στο κέντρο της Καρπάθου, στην περιοχή Πηγάδια, και στις 13:00 στο χωριό Όλυμπος. Στις 19:30 ο κ. Ανδρουλάκης θα μιλήσει στην αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου του δημαρχείου Καρπάθου.
«Με τις πολιτικές της ΝΔ ενισχύονται πάντα τα ολιγοπώλια»
Υπενθυμίζεται ότι το Σάββατο, 27 Απριλίου, ο κ. Ανδρουλάκης περιόδευσε στη Ρόδο, όπου τόνισε πως «με τις πολιτικές της ΝΔ ενισχύονται πάντα τα ολιγοπώλια και οι μεσάζοντες. Χαμένοι παραμένουν οι συνταξιούχοι, οι μισθωτοί, η μέση οικογένεια και οι πιο αδύναμοι».
Μιλώντας για τις προτάσεις του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ, ο Νίκος Ανδρουλάκης σημείωσε ότι δεσμεύεται για «μια ενιαία αρχή καταναλωτή, που θα ελέγξει την ακρίβεια σε κάθε κρίκο της εφοδιαστικής αλυσίδας. Για μια ισχυρή Επιτροπή Ανταγωνισμού, που θα βάλει κανόνες σε μια ασύδοτη αγορά. Για μείωση του ειδικού φόρου κατανάλωσης σε καύσιμα και ενέργεια και για στοχευμένη μείωση του ΦΠΑ σε βασικά αγαθά».
Για όλα αυτά τα ζητήματα, όπως είπε χαρακτηριστικά, θα καταθέσει «άμεσα επίκαιρη ερώτηση στον πρωθυπουργό, για να έρθει στη Βουλή και να απαντήσει στον ελληνικό λαό: Γιατί επτά χρόνια τώρα είναι τροχονόμος ισχυρών οικονομικών συμφερόντων. Γιατί επτά χρόνια τώρα επιτρέπει σε ισχυρούς παίκτες της αγοράς να βάζουν καθημερινά το χέρι τους βαθιά στην τσέπη του ελληνικού λαού».


