Ο απόστρατος ταξίαρχος της Αστυνομίας γνωστοποιεί μέσω ανάρτησής του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τη συστράτευσή του με την «Φωνή Λογικής», κλείνοντας έναν κύκλο 37 ετών υπηρεσίας και ανοίγοντας μια νέα πολιτική πορεία.
Νέα σελίδα στην πολιτική ζωή ανοίγει ο Θέμης Καλαμάτας, ταξίαρχος εν αποστρατεία της Ελληνικής Αστυνομίας, ο οποίος ανακοίνωσε δημόσια την απόφασή του να ταχθεί στο πλευρό της Αφροδίτης Λατινοπούλου και της «Φωνής Λογικής». Η γνωστοποίηση έγινε με ανάρτηση του ίδιου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπου ο κ. Καλαμάτας περιγράφει τους λόγους που τον οδήγησαν στην απόφαση αυτή και προσδιορίζει τη γεωγραφική περιοχή για την οποία προτίθεται να δραστηριοποιηθεί.
Ο κ. Καλαμάτας αποστρατεύθηκε από την Ελληνική Αστυνομία πριν από 5 μήνες, ύστερα από 37 χρόνια υπηρεσίας. Όπως σημειώνει στην ανάρτησή του, ήδη από την αποχώρησή του από το Σώμα είχε αφήσει να εννοηθεί ότι δεν θα απομακρυνόταν από τη δημόσια δράση. Η σημερινή του τοποθέτηση έρχεται, όπως αναφέρει, να υλοποιήσει εκείνη την υπόσχεση.
Στο μήνυμά του ο απόστρατος ταξίαρχος συνδέει τη γενέτειρά του, τη Ρούμελη, με τα νησιά της Δωδεκανήσου, την περιοχή στην οποία επιλέγει να υπηρετήσει πολιτικά. Επικαλείται κοινά χαρακτηριστικά ανάμεσα στους ανθρώπους των δύο τόπων και τα τοποθετεί στο επίκεντρο της προσπάθειας που, όπως λέει, ξεκινά.
Η δήλωση
«Ηθικόν Ακμαιότατον με Δύναμη Ψυχής και Φωνή Λογικής με Λατινοπούλου Αφροδίτη για την Ελλάδα που μας αξίζει για τα Δωδεκάνησα που Υπηρετούμε.
Πριν 5 μήνες όταν ήρθε η Αποστρατεία μου από την Αστυνομία είπα ότι Είμαστε ΕΔΩ και δεν χανόμαστε. Ήρθε η ώρα να κάνω πράξη την υπόσχεση που βασίζεται πάνω σε Αρχές και Αξίες σε Ιδανικά και Πιστεύω που είχα από τα νιάτα μου και που τα Υπηρέτησα με πίστη αφοσίωση συνείδηση γενναιότητα αξιοπρέπεια και πάθος θα έλεγα επί 37 ολόκληρα χρόνια μέσα από τον Υπηρεσιακό, Οικογενειακό και Κοινωνικό μου βίο.
Στην πιο ώριμη φάση της ζωής μου πλέον με θάρρος τόλμη και ντομπροσύνη -τα Δωρικά δηλαδή χαρακτηριστικά που κουβαλάω μέσα μου από την γενέτειρα μου τη Ρούμελη και ήρθαν να συναντηθούν με εκείνα τα ομοίως Δωρικά χαρακτηριστικά των νησιωτών της Δωδεκανήσου- θα προσπαθήσω ακόμη περισσότερο για μια Ελλάδα που μας ανήκει για μια Πατρίδα που μας αξίζει για μια κοινωνία που δεν δικαιούται κανείς να τους λέει ότι εκείνος είναι καλύτερος της και ότι απλά θα πρέπει να δηλώνουν υποταγή κόντρα στην Περηφάνια που κρατούν οι ίδιοι μέσα στην Ψυχή τους.
Σας ευχαριστώ
Θέμης Καλαμάτας
Ταξίαρχος ε.α».
Με την ανάρτησή του αυτή ο κ. Καλαμάτας οριστικοποιεί τη μετάβασή του από την υπηρεσία στα σώματα ασφαλείας στον πολιτικό στίβο, τοποθετώντας τη συνεργασία του με την κ. Λατινοπούλου και τη «Φωνή Λογικής» στο πλαίσιο μιας προσπάθειας με αναφορά στα Δωδεκάνησα.


