Πέμπτη, 25 Ιουνίου, 2026
25.4 C
Rhodes
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

    Γ. Χατζημάρκος: Το νερό είναι δημόσιο αγαθό και προϋπόθεση ζωής, υγείας και ανάπτυξης

    ΚΟΡΥΦΑΙΑ

    Στην τελετή υπογραφής για τη χρηματοδότηση έργων αντιμετώπισης της λειψυδρίας σε εννέα νησιωτικούς δήμους, που πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, αναφέρεται με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου και πρόεδρος της ΕΝΠΕ, Γιώργος Χατζημάρκος.

    «Για όλα τα νησιά που έλαβαν χρηματοδότηση για έργα ύδρευσης, η χθεσινή ημέρα ήταν ιδιαίτερα σημαντική. Κάθε επένδυση σε μονάδες αφαλάτωσης, δίκτυα, δεξαμενές και σύγχρονες υποδομές ενισχύει την ασφάλεια και την ανθεκτικότητα των νησιών μας», αναφέρει χαρακτηριστικά.

    Στην ανάρτησή του ο κ. Χατζημάρκος σημειώνει ότι στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, παρουσία του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας Σταύρος Παπασταύρου και του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, πραγματοποιήθηκε η τελετή υπογραφής.

    Στο πρόγραμμα εντάχθηκαν οι δήμοι Νάξου και Μικρών Κυκλάδων, Αμοργού, Σκοπέλου, Αλοννήσου, Ζακύνθου, Βιάννου και Λέρου, ενώ μέσω τηλεδιάσκεψης συμμετείχαν οι δήμοι Ρόδου και Αστυπάλαιας. Παρόντες ήταν επίσης βουλευτές από Δωδεκάνησα, Μαγνησία, Ηράκλειο και Ζάκυνθο.

    Ο Περιφερειάρχης επισημαίνει ότι η συγκεκριμένη ημέρα ήταν σημαντική για όλα τα νησιά που εξασφάλισαν χρηματοδότηση, υπογραμμίζοντας πως κάθε επένδυση σε υποδομές ύδρευσης ενισχύει την ανθεκτικότητα των τοπικών κοινωνιών.

    Ωστόσο, τονίζει την ανάγκη για ακρίβεια και ειλικρίνεια στον δημόσιο λόγο, σημειώνοντας ότι ο όρος «λειψυδρία» δεν μπορεί να χρησιμοποιείται γενικά, καλύπτοντας διοικητικές ή διαχειριστικές αδυναμίες. Όπως αναφέρει, πέρα από την κλιματική πίεση, σημαντικό ρόλο διαδραματίζουν οι απώλειες από παλαιωμένα δίκτυα, η ανεπαρκής συντήρηση και η έλλειψη ολοκληρωμένου σχεδιασμού.

    Παράλληλα, υπογραμμίζει ότι η αφαλάτωση θα έπρεπε να αποτελεί εδώ και χρόνια σταθερό στοιχείο του σχεδιασμού για τα νησιά και όχι λύση ανάγκης σε περιόδους κρίσης.

    Καταλήγοντας, σημειώνει ότι η χθεσινή υπογραφή αποτελεί αφετηρία και όχι τερματισμό, καθώς η πραγματική επιτυχία θα κριθεί από τη σωστή λειτουργία των υποδομών και την απρόσκοπτη παροχή ποιοτικού και οικονομικά προσιτού νερού στους νησιώτες.

    - Advertisement -spot_img
    - Advertisement -spot_img

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ