Παρασκευή, 26 Ιουνίου, 2026
27.1 C
Rhodes
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

    Ορκίστηκαν οι πρώτες γυναίκες εθελόντριες στον Στρατό

    ΚΟΡΥΦΑΙΑ

    Πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρωί η ορκωμοσία των πρώτων γυναικών εθελοντριών του Ελληνικού Στρατού, στο πλαίσιο της 2026 Β’ Εκπαιδευτικής Σειράς Στρατευσίμων Οπλιτών (ΕΣΣΟ), στο Κέντρο Εκπαίδευσης Υλικού Πολέμου, στη Λαμία.

    Η ορκωμοσία έγινε παρουσία του υφυπουργού Εθνικής Άμυνας, Θανάση Δαβάκη, και του αρχηγού ΓΕΣ αντιστράτηγου Γεώργιου Κωστίδη.

    Οι πρώτες γυναίκες εθελόντριες θητείας του Στρατού Ξηράς είχαν παρουσιαστεί στις 4 Ιουνίου στο ΚΕΥΠ Λαμίας.

    Οι εθελόντριες θα υπηρετήσουν 12μηνη θητεία, με επαγγελματικά και υπηρεσιακά οφέλη. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται η αναγνώριση του χρόνου θητείας ως προϋπηρεσίας, η μοριοδότηση σε διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ, αλλά και η δυνατότητα πρόσληψης κατά προτεραιότητα σε θέσεις πολιτικού προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων, όπως νοσηλευτικό, διοικητικό και βρεφονηπιακό προσωπικό.

    - Advertisement -spot_img
    - Advertisement -spot_img

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ