Ο Δήμος Ρόδου το τελευταίο διάστημα υλοποιεί ένα εκτεταμένο πρόγραμμα ασφαλτοστρώσεων, με στόχο την αναβάθμιση του οδικού δικτύου και τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας για οδηγούς και πεζούς.
Πρόκειται για κεντρικές και ιδιαίτερα επιβαρυμένες οδούς, πολλές από τις οποίες παρουσιάζουν αυξημένο κυκλοφοριακό φόρτο και σημαντικές φθορές, οι οποίες αποκαθίστανται σταδιακά και παραδίδονται εκ νέου στην κυκλοφορία.
Όπως αναφέρει ο δήμαρχος Ρόδου, Αλέξανδρος Κολιάδης, με αφορμή την ολοκλήρωση των εργασιών σε δύο ακόμη οδούς (Κανελλοπούλου και Γρηγορίου Ε΄), «το πρόγραμμα αναβάθμισης του οδικού δικτύου συνεχίζεται σε όλη τη Ρόδο, με σχέδιο και συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα. Δρόμο τον δρόμο, γειτονιά τη γειτονιά».
Οι παρεμβάσεις αυτές συμβάλλουν στη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών, καθιστώντας τις μετακινήσεις πιο ασφαλείς, πιο άνετες και πιο προσβάσιμες, τόσο για τους οδηγούς όσο και για τους πεζούς, σε διαδρομές που χρησιμοποιούνται καθημερινά για εργασία, σχολείο και άλλες δραστηριότητες.


