Κανονικά σε λειτουργία ξανά οι ψηφιακές πληρωμές της ΔΕΥΑΡ
Σε πλήρη λειτουργία τέθηκε εκ νέου η δυνατότητα εξόφλησης λογαριασμών μέσω των ψηφιακών εφαρμογών της ΔΕΥΑΡ, όπως το myDEYAR, μετά την αποκατάσταση των προσωρινών τεχνικών προβλημάτων που είχαν παρουσιαστεί.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης και Αποχέτευσης Ρόδου, οι δυσλειτουργίες προκλήθηκαν έπειτα από την πρόσφατη αναβάθμιση των ψηφιακών συστημάτων της Εθνικής Τράπεζας, επηρεάζοντας την ομαλή ροή των ηλεκτρονικών συναλλαγών.
Μετά τις απαραίτητες τεχνικές παρεμβάσεις, η υπηρεσία λειτουργεί πλέον κανονικά, δίνοντας τη δυνατότητα στους πολίτες να διεκπεραιώνουν απρόσκοπτα τις πληρωμές τους.
Η ΔΕΥΑΡ ευχαρίστησε τους καταναλωτές για την κατανόηση και ζήτησε συγγνώμη για την ταλαιπωρία που προκλήθηκε.
Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 22410 45300.