Δευτέρα, 27 Οκτωβρίου, 2025
24.3 C
Rhodes
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

    O λόγος που η ΙΚΕΑ πουλά κεφτεδάκια: H ιστορία πίσω από το φαγητό-σήμα κατατεθέν της

    ΚΟΡΥΦΑΙΑ

    Πώς μια εταιρεία επίπλων κατάφερε να γίνει διάσημη για τα κεφτεδάκια της;

    Όταν σκέφτεσαι την ΙΚΕΑ, τι σου έρχεται πρώτο στο μυαλό; Μάλλον καναπέδες ή ντουλάπες που χρειάζεσαι τρία εγχειρίδια και μια έξτρα δόση υπομονής για να συναρμολογήσεις. Ή εκείνες τις βόλτες στον λαβύρινθο που πάντα καταλήγουν με ένα καρότσι γεμάτο κεριά και αποθηκευτικά κουτιά που δεν ήξερες καν ότι χρειαζόσουν.

    Αλλά ας είμαστε ειλικρινείς: η πραγματική εμπειρία ΙΚΕΑ δεν είναι ολοκληρωμένη χωρίς ένα πιάτο ζουμερά, καλομαγειρεμένα κεφτεδάκια (a.k.a. Swedish Meatballs). Γιατί όμως μια εταιρεία επίπλων να πουλάει φαγητό;

    @aheviadesign

    El 4% de los ingresos de Ikea proviene de las albondigas #marketing #marketingdigital #fyp #marketingtips #marketingstrategy #digitalmarketing #entrepreneur #socialmediamarketing#business

    ♬ sonido original – Adrián Hevia – Adrián Hevia

    Η απάντηση είναι απλή: Για να μην πεινάς ενώ περιπλανιέσαι με τις ώρες ανάμεσα σε βιβλιοθήκες και τραπέζια σαλονιού. Ο ιδρυτής της ΙΚΕΑ, Ingvar Kamprad, ήξερε πολύ καλά ότι το shopping με άδειο στομάχι δεν είναι και τόσο ευχάριστο. Και κάπως έτσι, το 1985, γεννήθηκε η ιδέα των εστιατορίων ΙΚΕΑ.

    Αλλά γιατί κεφτεδάκια; Γιατί είναι γρήγοραοικονομικά και 100% σουηδικά! Ήταν ο τέλειος τρόπος για να μεταφέρει η ΙΚΕΑ ένα κομμάτι της κουλτούρας της σε κάθε γωνιά του κόσμου.

    Σήμερα, η ΙΚΕΑ πουλάει πάνω από 1 δισεκατομμύριο κεφτεδάκια τον χρόνο! Έχουν εξελιχθεί, προσφέροντας και χορτοφαγικές ή vegan εκδοχές, αλλά το κλασικό combo με πουρέ πατάτας, σάλτσα και lingonberry jam (το σουηδικό αντίστοιχο της μαρμελάδας φραγκοστάφυλου) παραμένει αξεπέραστο.

    Εσύ το έχεις δοκιμάσει;

    - Advertisement -spot_img
    - Advertisement -spot_img

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ