Δευτέρα, 15 Δεκεμβρίου, 2025
14.3 C
Rhodes
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

    Η Meliá Hotels International στρέφει το ενδιαφέρον της σε Ρόδο και Κω

    ΚΟΡΥΦΑΙΑ

    Η Meliá Hotels International επεκτείνει τη δυναμική της σε Ρόδο και Κω – Στόχος η ανάδειξή της σε κορυφαίο παίκτη της ελληνικής φιλοξενίας

    Το αποτύπωμά της στον ελληνικό ξενοδοχειακό χάρτη φιλοδοξεί να διευρύνει η ισπανική Meliá Hotels International, με στρατηγικό στόχο να καταστεί ένας από τους ισχυρότερους «παίκτες» της φιλοξενίας στην Ελλάδα.

    Μετά την προσθήκη του INNSiDE Crete Elounda, του πρώτου ξενοδοχείου της αλυσίδας με το brand INNSiDE by Meliá στη χώρα μας, ο όμιλος εστιάζει στην περαιτέρω ανάπτυξή του σε προορισμούς όπου έχει ήδη παρουσία, ενώ ταυτόχρονα εξετάζει την είσοδό του σε νέες, ανερχόμενες αγορές.

    «Η κύρια εστίασή μας παραμένει στην ενίσχυση της παρουσίας μας σε βασικούς προορισμούς όπου ήδη δραστηριοποιούμαστε – δηλαδή στην Αθήνα, την Κρήτη και τη Ρόδο – ενώ παράλληλα εξετάζουμε ενεργά περιοχές με υψηλό δυναμικό, όπως η Κως, η Μύκονος, η Πάρος, η Σαντορίνη, η Κέρκυρα, η Χαλκιδική και το Πόρτο Χέλι», δηλώνει στο Euro2day.gr η Maria Zarraluqui, Vice President of Development της Meliá Hotels International.

    Όπως υπογραμμίζει, στην αξιολόγηση νέων επενδυτικών έργων ο όμιλος λαμβάνει υπόψη την ελκυστικότητα του προορισμού, τα χαρακτηριστικά του ακινήτου, τη στρατηγική τοποθεσία και τη συνέργεια με τους συνεργάτες και επενδυτές του.

    Σήμερα, η Meliá Hotels International διαθέτει πέντε ξενοδοχεία στην Ελλάδα, ενώ οι φιλοδοξίες της επεκτείνονται πολύ πέρα από τον τρέχοντα αριθμό. «Η Ελλάδα είναι διαχρονικά στρατηγική αγορά για εμάς. Στοχεύουμε να επεκτείνουμε όλα τα brands μας στους πιο περιζήτητους τουριστικούς προορισμούς της χώρας μέσα στην επόμενη πενταετία», σημειώνει η κ. Zarraluqui, επισημαίνοντας τις ομοιότητες ανάμεσα στην ελληνική αγορά και την ισπανική εμπειρία του ομίλου στις Βαλεαρίδες Νήσους.

    Ισχυρό ενδιαφέρον για νέες επενδύσεις

    Η δυναμική του ελληνικού τουρισμού αποτελεί βασικό παράγοντα προσέλκυσης επενδύσεων για τον ισπανικό κολοσσό.
    «Η Ελλάδα υποδέχεται εκατομμύρια επισκέπτες κάθε χρόνο, παρουσιάζοντας σταθερή και διαρκή ανάπτυξη. Αυτή η συνεπής ζήτηση καθιστά τον ξενοδοχειακό κλάδο ιδιαίτερα ελκυστικό για επενδύσεις», αναφέρει η ίδια, τονίζοντας και τις βελτιώσεις των υποδομών – όπως τα αναβαθμισμένα περιφερειακά αεροδρόμια και η επέκταση του “Ελευθέριος Βενιζέλος” – που ενισχύουν το επιχειρηματικό περιβάλλον.

    Η κ. Zarraluqui επισημαίνει ότι η Ελλάδα προσελκύει έντονο ενδιαφέρον διεθνών επενδυτών, καταγράφοντας αύξηση στις επενδύσεις και στην ανάπτυξη πολυτελών μονάδων: «Η χώρα ενισχύει διαρκώς τη θέση της ως έναν από τους πλέον ελκυστικούς προορισμούς παγκοσμίως».

    Επενδυτική στρατηγική και προοπτικές

    Η περαιτέρω ανάπτυξη της Meliá Hotels International στην Ελλάδα δεν περιορίζεται σε ένα μόνο brand, καθώς η χώρα πληροί – όπως αναφέρει η ίδια – όλες τις προϋποθέσεις για την είσοδο και άλλων σημάτων του ομίλου.
    «Διακρίνουμε σημαντικές δυνατότητες για αρκετά από τα brands μας να αναπτυχθούν στην Ελλάδα. Από κάθε τρία νέα ξενοδοχεία που προγραμματίζουμε για το 2025, τα δύο ανήκουν στο luxury portfolio μας, αντανακλώντας τη σταθερή αύξηση της ζήτησης για υψηλού επιπέδου φιλοξενία στη χώρα», εξηγεί.

    Η στρατηγική 2025–2027

    Σύμφωνα με το στρατηγικό πλάνο 2025–2027, η Meliá Hotels International προχωρά στη μεγαλύτερη επέκταση της ιστορίας της, στοχεύοντας στην προσθήκη 8.000 νέων δωματίων ετησίως – δηλαδή 30 έως 40 νέα ξενοδοχεία κάθε χρόνο. Ο στόχος είναι να φτάσει το ορόσημο των 100.000 δωματίων παγκοσμίως στο τέλος της περιόδου αυτής.

    Η ανάπτυξη θα επικεντρωθεί στους τομείς leisure και bleisure, μέσα από μοντέλα Asset-Light (διαχείριση και franchise), δίνοντας προτεραιότητα στα brands των κατηγοριών Premium και Luxury.

    Η νέα προσθήκη στην Ελλάδα

    Η πιο πρόσφατη άφιξη του ομίλου στη χώρα μας είναι το INNSiDE Crete Elounda, πρώην Elounda Ilion, σε συνεργασία με τη Zeus Hotels (οικογένεια Παπακαλιάτη). Το χαρτοφυλάκιο της συνεργασίας περιλαμβάνει επίσης τα Sol Marina Beach, Sol Cosmopolitan, Blue Sea Beach (Affiliated by Meliá) και Meliá Athens.

    Η Meliá Hotels International, που ιδρύθηκε το 1956 στη Μαγιόρκα, διαθέτει σήμερα πάνω από 400 ξενοδοχεία σε περισσότερες από 40 χώρες και ενισχύει σταθερά την παρουσία της στην ελληνική αγορά.

    - Advertisement -spot_img
    - Advertisement -spot_img

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ