Η τουριστική περίοδος στα νησιά του Νοτίου Αιγαίου πλησιάζει προς το τέλος της, αφήνοντας πίσω της ένα θετικό αποτύπωμα, όχι μόνο σε αριθμούς αλλά κυρίως σε αντοχές, οργάνωση και δυναμική. Σε μια χρονιά με έντονο διεθνές ανταγωνιστικό περιβάλλον, τα νησιά του Αιγαίου κατάφεραν να διατηρήσουν τη θέση τους στους τουριστικούς χάρτες της Ευρώπης, αποδεικνύοντας πως η στρατηγική προβολή, όταν γίνεται με σχέδιο και επαγγελματισμό, αποδίδει μετρήσιμα αποτελέσματα.
Σύμφωνα με ανάρτηση του Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου, Γιώργου Χατζημάρκου, «η τουριστική προβολή των νησιών μας ήταν και παραμένει από τις βασικές μας προτεραιότητες — η σωστή, οργανωμένη και αποτελεσματική τουριστική προβολή». Όπως σημειώνει, μια ακόμη καλή τουριστική σεζόν φτάνει στο τέλος της, χωρίς ωστόσο να έχει ακόμη ολοκληρωθεί, καθώς τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου εξακολουθούν να προσελκύουν επισκέπτες και τον Νοέμβριο, πετυχαίνοντας στην πράξη την πολυπόθητη επιμήκυνση της περιόδου.
Ο κ. Χατζημάρκος τονίζει ότι η επιτυχία αυτή ανήκει στους ανθρώπους των νησιών, στους εργαζόμενους και στους επαγγελματίες που υπηρετούν με αφοσίωση και αγάπη τον κλάδο της φιλοξενίας. Ειδική αναφορά κάνει στην καμπάνια προβολής που υλοποιήθηκε τους τελευταίους μήνες στο Βερολίνο, όπου τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου «ταξιδεύουν» μέσα από εικόνες και μηνύματα στους συρμούς του Τραμ και του Μετρό U-Bahn, φέρνοντας το Αιγαίο στην καρδιά της Ευρώπης.
Τα τέσσερα μεγάλα διεθνή αεροδρόμια του Νοτίου Αιγαίου —Σαντορίνης, Μυκόνου, Κω και Ρόδου— συμμετέχουν ενεργά στην καμπάνια, η οποία θα διαρκέσει έως τα τέλη Νοεμβρίου. Παράλληλα, «τρέχει η μεγαλύτερη και πιο στοχευμένη ψηφιακή καμπάνια στην ιστορία των νησιών», με έμφαση στις χώρες-αγορές από τις οποίες προέρχεται το μεγαλύτερο ποσοστό των επισκεπτών.
«Στον κλάδο που δίνει ζωή, αισιοδοξία, εισόδημα και θέσεις εργασίας, είναι καθήκον μας να συνεχίσουμε να επενδύουμε με πάθος και σχέδιο», επισημαίνει ο Περιφερειάρχης, υπογραμμίζοντας ότι η επιτυχία του τουρισμού δεν πρέπει να θεωρείται δεδομένη, αλλά αποτέλεσμα συνεχούς προσπάθειας, ρεαλισμού και εμπιστοσύνης στην επιστήμη.
Αναλυτικά η ανάρτηση του κ. Γιώργου Χατζημάρκου
Καλημέρα και καλή εβδομάδα.Η τουριστική προβολή των νησιών μας ήταν και παραμένει από τις βασικές προτεραιότητες μας. Η σωστή, οργανωμένη και αποτελεσματική τουριστική προβολή. Μια τουριστική σεζόν πλησιάζει στο τέλος της. Όχι, δεν τελείωσε ακόμα γιατί τα νησιά μας κερδίζουν έδαφος, μερίδιο αγοράς και αγάπη και έτσι πετυχαίνουν στην πράξη επιμήκυνση περίοδου. Ο Νοέμβριος έχει πλέον αντοχές.Μια καλή τουριστική σεζόν πλησιάζει στο τέλος της και σημασία δεν έχουν τα ρεκόρ απο μόνα τους αλλά το δύσκολο διεθνές περιβάλλον μέσα στο οποίο επιτεύχθηκαν.Αυτή η επιτυχία των νησιών μας είναι επιτυχία των ανθρώπων τους, των εργαζόμενων και των επαγγελματιών που υπηρετούν με αγάπη τον υπέροχο κλάδο της Φιλοξενίας.Οι εικόνες που παρουσιάζουμε σήμερα είναι απο την τρίμηνη προβολή των νησιών μας στο Βερολίνο, στο Τράμ και στο Μετρό U-Bahn του Βερολίνου.Τα τέσσερα μεγάλα διεθνή αεροδρόμια μας: Σαντορίνη, Μύκονος, Κως και Ρόδος, ταξιδεύουν και αυτά με τα μέσα μαζικής μετακίνησης στο Βερολίνο απο τον Αύγουστο και θα συνεχίσουν μέχρι τέλος Νοεμβρίου. Οπως και για όλα τα νησιά μας, για τα οποία τρέχει η μεγαλύτερη, πιο καλά μελετημένη ψηφιακή καμπάνια και με τον μεγαλύτερο προϋπολογισμό στην ιστορία τους, στις χώρες απο τις οποίες αντλούν επισκέπτες. Με σχέδιο και επαγγελματισμό, με αποτυπωμένα και μετρήσιμα αποτελέσματα. Στον κλάδο που δέχεται σήμερα την μεγαλύτερη κριτική και στοχοποίηση, όπως άλλωστε κάθε τι πετυχημένο στην πατρίδα μας.Στον κλάδο που δίνει ζωή και προοπτική, αισιοδοξία και εισόδημα, θέσεις εργασίας και αύξηση πληθυσμού. Στον κλάδο της Φιλοξενίας.Είναι καθήκον μας και το κάνουμε και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε με πάθος γιατί το αξίζει και γιατί το χρωστάμε στο καλό που έχει κάνει στον τόπο μας και στον λαό μας. Και γιατί μας κούρασε η μονότονη αναφορά μόνο στα όποια, σημειακά, αρνητικά, που στο εσωτερικό προβάλλονται ως ευαγγέλιο. Στην παγκόσμια εποχή της εξειδίκευσης, στην χώρα μας ανακαλύψαμε την καταδίκη του μόνου κλάδου στον οποίο είμαστε καλοί και αντέχουμε στον παγκόσμιο ανταγωνισμόΜπορούμε να γίνουμε ακόμα καλύτεροι, μπορούμε να διορθώσουμε πράγματα, αλλά μόνο όταν προσεγγίζουμε τα ζητήματα με αγάπη και εμπιστοσύνη στην επιστήμη. Και με ρεαλισμό.Καλημέρα


