Τετάρτη, 24 Δεκεμβρίου, 2025
14.3 C
Rhodes
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

    Το Instagram θέτει όριο πέντε hashtags ανά ανάρτηση

    ΚΟΡΥΦΑΙΑ

    Το Instagram εφαρμόζει νέο όριο πέντε hashtags ανά ανάρτηση, με στόχο να μειώσει την υπερβολή και να ενισχύσει τη χρήση πιο σχετικών ετικετών.

    Το Instagram ξεκινά να εφαρμόζει νέο περιορισμό στον αριθμό των hashtags που μπορούν να προστεθούν σε κάθε ανάρτηση, βάζοντας ανώτατο όριο τα πέντε tags. Η αλλαγή, όπως εξήγησε ο επικεφαλής του Instagram Adam Mosseri, στοχεύει στο να δοθεί προτεραιότητα στην ποιότητα έναντι της ποσότητας, περιορίζοντας τις λεζάντες που «γεμίζουν» με ετικέτες.

    Σε ανάρτησή του στο κανάλι συμβουλών του στο Instagram, ο Mosseri ανέφερε ότι, παρότι είναι δελεαστικό να χρησιμοποιούνται περισσότερα hashtags, λίγες και συγκεκριμένες ετικέτες μπορούν να αποδίδουν καλύτερα από μια μακρά λίστα γενικών tags. Το βασικό μήνυμα της αλλαγής είναι ότι η στοχευμένη επιλογή έχει μεγαλύτερη αξία από τη μαζική χρήση.

    image.png.56fe5696e52aef3454818ec452407c3f.png

    Ο ίδιος πρόσθεσε ότι τα hashtags μπορούν να βοηθήσουν στην αναζήτηση, όμως δεν σημαίνει ότι αυξάνουν απαραίτητα την απήχηση μιας ανάρτησης. Αντί να επιχειρούν οι χρήστες να ενισχύσουν την απόδοση «συγκεντρώνοντας» hashtags, ο Mosseri παρότρυνε να δίνουν έμφαση στο να κατανοήσουν τι είδους περιεχόμενο έχει απήχηση στο κοινό τους.

    Η κίνηση αυτή δεν αποτελεί την πρώτη προσπάθεια του Instagram να περιορίσει την υπερβολική χρήση hashtags. Η εταιρεία έχει επισημάνει επανειλημμένα ότι τα hashtags δεν είναι πλέον τόσο κεντρικά στην ανακάλυψη περιεχομένου όσο ήταν παλαιότερα, επιδιώκοντας να αποθαρρύνει την κακή χρήση και συμπεριφορές που μοιάζουν με spam.

    Παράλληλα, έχουν προηγηθεί δοκιμές περιορισμών. Σύμφωνα με το SocialMediaToday, το Instagram δοκίμαζε όρια στα hashtags κατά την τελευταία χρονιά, με το πιο πρόσφατο πείραμα να περιορίζει τους χρήστες σε τρία hashtags ανά ανάρτηση. Πλέον, η πλατφόρμα καταλήγει σε όριο πέντε hashtags, καθώς προχωρά σε ευρύτερη εφαρμογή της αλλαγής.

    Το Instagram, μέσω ανάρτησης στο Threads, έδωσε επίσης κατευθύνσεις για πιο «έξυπνη» χρήση των hashtags. Η εταιρεία καλεί τους δημιουργούς να είναι πιο συνειδητοί και να επιλέγουν ετικέτες που σχετίζονται άμεσα με το περιεχόμενο που δημοσιεύουν. Ταυτόχρονα, προειδοποιεί ότι η υπερβολική προσθήκη άσχετων ή υπερβολικά γενικών hashtags στη λεζάντα μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την απόδοση μιας ανάρτησης.

    - Advertisement -spot_img
    - Advertisement -spot_img

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ