Καρπαθιακή Ένωση: Ο τουρισμός δεν σώζεται με επικοινωνιακά κόλπα
Οι τελευταίες πανηγυρικές αναρτήσεις του Αντιδημάρχου Τουρισμού κ. Μιλιού και οι κοινοποιήσεις τους από τα τρολ της διοίκησης θυμίζουν ξανά το γνώριμο έργο των «επικοινωνιακών θαυμάτων» της Δημοτικής Αρχής. Όπως με το περιβόητο «βατερελό» της αφαλάτωσης στο Απέρι, έτσι και τώρα επιχειρείται να στηθεί ένα κλίμα ψεύτικης επιτυχίας.
Ο κ. Μιλιός εμφανίζει ως δική του «κατάκτηση» την πτήση της Transavia από την Ολλανδία, ενώ πρόκειται για δρομολόγιο που εκτελείται εδώ και τριάντα χρόνια. Απλώς, επειδή υπήρχαν αδιάθετες θέσεις, η εταιρεία τις ενέταξε στο εμπορικό της πρόγραμμα – καμία νέα στρατηγική συνεργασία, καμία επιτυχία του Δήμου.
Εκτός κι αν θέλει να μας πείσει ότι ακυρώθηκε το δρομολόγιο και με δική του παρέμβαση «σώθηκε». Η αλήθεια είναι απλή: η Transavia δεν έκοψε ποτέ την πτήση.
Στο «πανηγύρι» αυτό συμμετέχουν δυστυχώς και ξενοδόχοι – συγγενείς και φίλοι ανθρώπων της διοίκησης – που αναπαράγουν την παραπληροφόρηση και στοχοποιούν όποιον τολμά να πει την αλήθεια. Να το ξεκαθαρίσουμε: κανείς δεν φοβάται. Ο κόσμος γνωρίζει και βλέπει πού οδηγείται ο τουρισμός μας.
Κι ένα εύλογο ερώτημα: ο πρόεδρος του Συλλόγου Ξενοδόχων πού βρίσκεται; Γιατί σιωπά όταν συγγενείς της διοίκησης προσβάλλουν δημοσίως συναδέλφους του; Αυτή η σιωπή δεν τιμά ούτε τον ίδιο ούτε τον φορέα που εκπροσωπεί.
Κύριε Μιλιέ, είστε άσχετος με τον τουρισμό – και αυτή την άγνοια την πληρώνει η Κάρπαθος. Την ώρα που στήνονται πανηγύρια στα social media, η πραγματικότητα είναι αμείλικτη: η Κάρπαθος καταγράφει πτώση στις αφίξεις και βρίσκεται ανάμεσα στα ελάχιστα νησιά της χώρας με αρνητικό πρόσημο τη φετινή σεζόν. Αυτό είναι το μοναδικό αληθινό «νέο» που προσπαθείτε να κρύψετε.
Η Καρπαθιακή Ένωση ξεκαθαρίζει: δεν θα επιτρέψουμε ο τουρισμός του νησιού μας να αντικαθίσταται από φθηνά επικοινωνιακά τρικ. Χρειάζεται σχέδιο, στρατηγική, σοβαρότητα και συνεργασία – όχι κορώνες και ψεύτικους θριάμβους.
Η ώρα του απολογισμού πλησιάζει. Και τότε, τα likes και οι κοινοποιήσεις δεν θα σώσουν κανέναν.