Με στόχο τον εκσυγχρονισμό του συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης και τη διευκόλυνση των πολιτών, ο Δήμος Ρόδου προχωρά στη δημιουργία και λειτουργία ψηφιακής πλατφόρμας έκδοσης και ελέγχου εισιτηρίων στάθμευσης. Στη χθεσινή συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής εγκρίθηκε η μελέτη και η κατάρτιση των όρων για την προμήθεια του συστήματος, προϋπολογισμού 34.000 ευρώ (με ΦΠΑ).
Η νέα πλατφόρμα θα προσφέρει ολοκληρωμένες δυνατότητες για πολίτες, ελεγκτές και διοικητικές υπηρεσίες:
-
Δημιουργία προσωπικού λογαριασμού για κάθε πολίτη, με πλήρη ιστορικότητα εισιτηρίων και παραβάσεων.
-
Καταχώρηση οχημάτων για αυτοματοποιημένη έκδοση εισιτηρίων.
-
Αυτόματες ειδοποιήσεις πριν από τη λήξη του εισιτηρίου μέσω email ή SMS, καθώς και ενημέρωση για παραβάσεις.
-
Δυνατότητα στους ελεγκτές να ελέγχουν την εγκυρότητα των εισιτηρίων και να εκδίδουν ή αποστέλλουν παραβάσεις ηλεκτρονικά.
-
Διαλειτουργικότητα με την υφιστάμενη εφαρμογή Κ.Ο.Κ. και την εφαρμογή Οικονομικής Διαχείρισης του Δήμου, για αυτοματοποιημένη ενημέρωση κλήσεων και χρεώσεων.
-
Ειδικός ρόλος διαχειριστή με πρόσβαση σε όλα τα δεδομένα, δυνατότητα ορισμού τιμών και ωραρίων, καθώς και μαζική εισαγωγή πινακίδων ΑμεΑ.
-
Αναλυτικές αναφορές εσόδων και παραβάσεων για στατιστική παρακολούθηση.
-
Web περιβάλλον συμβατό με κινητά και tablet.
Παράλληλα, προβλέπεται εκπαίδευση των υπαλλήλων που θα χειρίζονται το λογισμικό, ώστε να εξασφαλιστεί η μέγιστη αποτελεσματικότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους δημότες.
Η νέα πλατφόρμα φιλοδοξεί να βελτιώσει τη διαχείριση των θέσεων στάθμευσης, να περιορίσει τις παραβάσεις και να προσφέρει μια πιο άμεση και εύχρηστη εξυπηρέτηση για όλους.


