Τετάρτη, 15 Οκτωβρίου, 2025
23.2 C
Rhodes
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

    Η Σίντνεϊ Σουίνι αρνείται να συζητήσει για τη διαφημιστική καμπάνια της American Eagle: «Δεν θα μιλήσω για τζιν»

    ΚΟΡΥΦΑΙΑ

    Στη διαφήμιση που κυκλοφόρησε τον Ιούλιο, η ηθοποιός κατηγορήθηκε για «ναζιστική προπαγάνδα»

    Με μία ξεκάθαρη δήλωση, η Σίντνεϊ Σουίνι απέρριψε οποιαδήποτε συζήτηση για τη διαφημιστική καμπάνια της American Eagle και τον σάλο που προκλήθηκε γύρω από την κατηγορία της «ναζιστικής προπαγάνδας», κατά την επικείμενη εμφάνισή της στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Τορόντο.

    Η Σουίνι αναμένεται να παραβρεθεί στο φεστιβάλ για να στηρίξει την ταινία της «Christy», στην οποία υποδύεται την μποξέρ Κρίστι Μάρτιν και θα κάνει πρεμιέρα την Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου.

    «Είμαι εκεί για να υποστηρίξω την ταινία μου και τους ανθρώπους που συμμετείχαν στην παραγωγή της, και δεν είμαι εκεί για να μιλήσω για τζιν», δήλωσε η Σίντνεϊ Σουίνι στο «Vanity Fair» σε συνέντευξή της που δημοσιεύθηκε την Πέμπτη. «Η ταινία αφορά την Κρίστι και γι’ αυτό θα μιλήσω γι’ αυτήν» πρόσθεσε.

    Η ηθοποιός δέχτηκε επικρίσεις από τους θαυμαστές της για τη διαφήμιση, που προβλήθηκε τον Ιούλιο, καθώς πολλοί σχολίασαν αρνητικά τον τρόπο που χρησιμοποιήθηκαν οι λέξεις «τζιν» και «γονίδια».

    Η καμπάνια φέρει τον τίτλο «Sydney Sweeney Has Great Genes/Jeans», δηλαδή «Η Σίντνεϊ Σουίνι έχει ωραία γονίδια/τζιν». Το λογοπαίγνιο ανάμεσα στις λέξεις genes (γονίδια) και jeans (τζιν) αποτέλεσε τον κεντρικό άξονα της ιδέας, ωστόσο η συγκεκριμένη προσέγγιση προκάλεσε αντιδράσεις.

    Σε ένα από τα διαφημιστικά βίντεο, η 27χρονη ηθοποιός εμφανίζεται ντυμένη αποκλειστικά με τζιν, ενώ περπατά προς μια τεράστια αφίσα με τη φωτογραφία της. Εκεί, σβήνει τη λέξη Genes με λευκή μπογιά και τη διορθώνει σε Jeans. Σε άλλο σποτ, η Σουίνι κουμπώνει το τζιν της την ώρα που ακούγεται voiceover να εξηγεί πώς τα γονίδια καθορίζουν χαρακτηριστικά όπως το χρώμα των μαλλιών, η προσωπικότητα και το χρώμα των ματιών.

    Δείτε τη διαφήμιση

    Sydney Sweeney Has Great Jeans | American Eagle

    Στο τέλος του βίντεο, η Σουίνι, που έχει γαλανά μάτια, κοιτάζει κατευθείαν στην κάμερα και λέει: «Τα τζιν/γονίδιά μου είναι μπλε». Η προφορά των δύο λέξεων είναι ίδια, γεγονός που αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο για διπλή ερμηνεία. Η συγκεκριμένη φράση θεωρήθηκε προβληματική από πολλούς χρήστες του TikTok, οι οποίοι υποστήριξαν ότι η καμπάνια αφήνει να εννοηθεί πως γενετικά χαρακτηριστικά όπως τα ξανθά μαλλιά και τα γαλανά μάτια παρουσιάζονται ως ανώτερα σε σχέση με άλλα – ένα μοτίβο που ιστορικά έχει συνδεθεί με ιδεολογίες φυλετικής υπεροχής.

    - Advertisement -spot_img
    - Advertisement -spot_img

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ